Yeni Eklenenler

TÜLAY DOLU
E-posta: tulaydolu28@gmail.com
Telefon: 0212 224 05 39
Cep Telefonu Numarası: 0552 561 33 85
http://www.alucra.com

29 Ağustos 2013 Perşembe

Sepet Süsleme Çalışması-2-


Merhaba. Ne zamandır bloğumla ilgilenemiyordum.. Evde poşetleri içine koyduğum bir sepetim vardı.. Baya da eskimişti, atsam içinde poşetleri koyacak yerim yoktu.. Bende çareyi sepeti yenilemekte buldum.
1,5 metre kumaşla bu işi hallederim diye düşündüm… Başladım yapmaya, yaptıkça hevesim arttı ve üstelik güzel bir çalışma çıktı ortaya… Kumaş artınca hadi birde önlük yapayım dedim.. Ama yetmeyecekti.. Evde krem rengi biraz kalın bir kumaş buldum. Baktım baya bir uyum sağlıyor…  Mutfak önlüğü olmuşken yanına iki tanede küçük havlu yapayım dedim.. Onu da yaptım. Yine kumaş arttı.  Kalan kumaşları ekmek, mutfak bezi dolabımı kapladım.. Mutfaktaki dolabımın eski deseni loparlı bir şey di. Hiç de hoşuma gitmiyordu… Kalan kumaşı kaplayınca dolabımı bir başka güzellik geldi.  Kusura bakmayın aşama aşama fotoğraf çekemedim.. Beğeneceğinizi umarım. 












FACEBOOK GRUBUMUZ



















0 yorum: